1000 evden online sipariş

Turkcell Bireysel Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Kadri Özdal, ürün listelemeden kargolama sürecine kadar destek verdiklerini belirterek, “Turkcell’in maliyetinden başka kazancı yok ama insanlara umut oluyor. Yaklaşık 500 satıcı var. En çok kömbe ve zeytin siparişi veriliyor. Pasaj’da asla gıda satmam dedim, büyük konuşmamak lazımmış. Burada gıda satacağımı söyleseler 40 yıl aklıma gelmezdi ama şimdi büyük bir gururla yapıyorum” dedi. 500 yerel ürünün bulunduğu Pasaj’da, ürün sayısının binin üzerine çıkması hedefleniyor. Projenin bu yılın sonuna kadar devam edeceğini; planlamalara göre 2024 yılında da sürdürülebileceğini ifade eden Özdal, “Maddi desteğin yanında istihdama yönelik adımlar atılması çok önemli. Bu programa sahip çıkılması ve devam etmesi gerekiyor. Ürün listeleme için arkadaşlarımız sahada, bu artık bir eğitime dönüştü. Operasyonel maliyetlerimiz var ama önemli değil. Şimdiye kadar verilen siparişlerin ortalaması 500-600 TL civarında ancak önemli olan sayının artması” yorumunu yaptı. 2022-2023 Mayıs ayını kapsayan 12 aylık dönemde Pasaj’da 483 bin 903 adet ürün satışı gerçekleşti. Toplamda 650 aktif satış yapan satıcının bulunduğu platformun mobil aplikasyonun ve web sayfasının toplam trafiği ise 228 milyonu geçti.

 

 

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir